Friday, February 11, 2011

siapa kau?

hello.

siapa kau,

manis berjanji tapi kau yang mungkir janji,
aku tak berharap, tapi bukan kah janji harus ditepati
dan janji yang tidak ditepati harus ditangisi?
bukan!
janji yang tidak ditepati harus disesali.
n say sorry. PLEZ!

siapa kau,

menilai hidup aku, yang ko kenal tak lama mane?
penilaian kau hebat sangat ke?
bagus sangat ke?
tepuk dahi, rasa sakit or tak.
sakit!
alhamdulillah. ko masih sedar rupanya.

siapa kau,

menjadi talam dua muka dalam hidup aku?
di depan berkata-kata lain.
di belakang berkata-kata lain.
tak perlu berlagu merdu andai suare katak!

siapa kau?

sedarkan diri sendiri ibarat orang mengikut segala gerak kau.
sedarkah diri, kau SITI NURHALIZA ke?
SIMPLY CT ko ade?
xhade. so jangan perasaan aku tiru kau.
sebab semua 'barang' bukan jenama kau.
tiada dalam pasaran HOKE..

siapa kau?

mensakitkan kepala aku dengan SPSS..
ini aku tahu..
prof rahim.. bagus... i like!


(ayat selamat : saya hidayah)

No comments: