Saturday, February 26, 2011

bila rama-rama memusing



aha!
selamat berteater UKM. teater SEPET sudah habis. belatih secara tegas dalam masa seminggu kerana masalah dalaman. cabaran yang menarik. akhirnya kepuasan yang dapat. HELLO siapa tak mahu puas dalam hidup HOKEY. Dan saya. beralih arah dari SM PELAKON ke AUDIO. my bubble dreams!.. sgt takut. my first time. sila jangn kacau saya bile saya jaga audio. nanti semua bende saya tekan. sempat lagi membaca potongan ayat yg my mom kirim mau hilangkan NEBESS!.

Semua sudah selamat. just tunggu Kolej-kolej lain habiskan persembahan n 28hb result keluar. menang kalah adat pertandingan. tapi rama-rama dalam perut saya asyik memusing saje. kembang saja rasa perut ni. opZZss..

cuba try kalau rama-rama memusing dalam perut apa yang anda rasa sebenarnya
bahagia atau derita?
saya pilih bahagia walau ia sementara :)

No comments: