Tuesday, September 13, 2011

sweet potato

master:

bukan buat masa sekarang. tuhan lebih tahu apa yg tersirat. saya selalu mengecewakan ibu bapa, saya tahu saya bukan anak yang baik, tapi saya akan jadi yang terbaik. terima kasih kerana tidak memaksa dan melayan kerenah anak mu ini.

kerja:

itu yang saya cari sekarang. saya tahu. rezeki ada untk saya. mungkin bukan sekarang. mungkin suatu hari nanti. satu lagi rahsia alam. moga diberikan rezeki yang halal dan dirahmati.

bangi:

tempat persinggahan untuk 3 tahun. banyak masalah, gembira, sedih 1001 rasa terhasil. tidak akan terlupa. pertama kali berjauhan dgn keluarga. setengah membuatkan saya menjadi lebih matang. mesti ucap terima kasih. walau hati hanya tuhan yang tahu.

kahwin:

juga bukan sekarang. sungguh jauh perjalanan kearah tu. moga ditemukan insan yang benar2 ikhlas mencintai :)


umt?

mungkin.


insaALLAH.

No comments: